Ráda bys zúročil*a své obchodní a technické dovednosti a pomohl*a tak rozvíjet úspěšný projekt, který inovuje trh pronájmů? Hledáš práci, kde můžeš uplatnit smysl pro organizaci a komunikační skills, ale zároveň bys rád*a své pracovní dny osvěžil*a výjezdy do terénu (na byty, o které se budeš starat)?

V rámci prémiové služby Ideální nájemce pečujeme zhruba o 3000 bytů, z toho se jich v Budějovicích (a přilehlém okolí) nachází zhruba 40. Nyní hledáme k nám do týmu novou posilu, která si tyto byty vezme pod svá křídla, a to jak z hlediska obchodního, tak z hlediska toho správcovského a technického.

Jako náš nový kolega budeš:

Pečovat o byty ve svěřeném portfoliu po obchodní stránce:

  • Na starosti budeš mít okolo 40 bytů, které budeš inzerovat, obsazovat a dohlídávat, aby byly u všech právně správné a platně uzavřené smlouvy vůči podnájemníkům i majitelům bytů
  • Komunikovat se stávajícími klienty (majiteli i podnájemníky) i novými zájemci o nabízené byty – primárně půjde o vyjednávání nových podmínek, domlouvání prohlídek bytů (jak telefonicky, tak e-mailem) a jejich následná realizace
  • Ke všemu, co dojednáš, budeš tvořit odpovídající administrativu – zejména prodlužování a ukončování smluv, uzavírání dodatků, jejich zadávání do interního systému a odesílání k elektronickému podpisu
  • Vyjednávat výši nájmů na bytech a podílet se tak na jejich cenotvorbě

Starat se o svěřené byty po technické stránce:

  • Budeš přebírat byty po bývalých podnájemnících a předávat těm novým, zároveň s tím budeš ověřovat jejich stav a dokumentaci
  • Často budeš hlavním článkem při řešení oprav a technických problémů na bytech, objednávání techniků a hlášení pojistných událostí
  • Na pravidelné bázi budeš kontrolovat stav bytů a na základě toho si budeš plánovat schůzky s techniky nebo zástupci SVJ

Co o této práci řekla Domča z Plzeňského regionu:

„Je to o komunikaci jak s majiteli tak podnájemníky, ale i o vymýšlení rychlých řešení při opravách bytu nebo řešení nečekaných problémů. Jedná se o různorodou práci, u které se člověk nenudí.”

Jak si tě představujeme?

  • Zvládáš být pánem svého času a umíš si zorganizovat čas pro práci
  • Máš výborné komunikační a prezentační dovednosti
  • Orientuješ se na cíl a jsi motivován*a svými vlastními výsledky
  • I přesto jsi ale empatický*á a umíš lidem naslouchat
  • Důslednost a pečlivost patří mezi tvé silné stránky
  • Jsi aktivní řidič a můžeš k práci využívat své auto
  • Zvládneš se domluvit v angličtině – někteří zájemci/podnájemníci mohou být cizinci, někdy se proto setkáš s angličtinou (důležité je nebát se mluvit, pokud ji ale potřebuješ oprášit a trochu se rozmluvit, pomůžou ti s tím firemní kurzy angličtiny)
  • Obchodní zkušenosti považujeme za velké plus, ale nemusíš ztrácet hlavu, jestli zatím žádné nemáš. Pokud si myslíš, že máš pro obchod buňky, rádi tě jeho principy a vyjednávání naučíme
  • Jsi aspoň trochu „technický typ“ – nemusíš umět závady na bytě sám*a opravit (pokud si na některé menší troufneš, rádi ti dáme prostor), potřebujeme ale, abys zvládla posoudit stav a poptat vhodného opraváře

Co tě může zaskočit?

  • Budeš na to sám*a – v regionech mimo Brno a Prahu nemáme ve správě bytů tolik, proto tuto roli zvládá plnit jedna pověřená osoba.
  • Budeš zaštiťovat dvě města a přilehlé okolí – počítej proto s tím, že se dost najezdíš
  • Jedná se o full remote spolupráci bez možnosti práce z kanceláře – vzhledem k malému zastoupení kolegů v regionech (mimo Brno a Prahu) v nich nejsme schopni zajistit kanceláře, na všem však pracujeme a kdykoliv tě rádi uvidíme v brněnských nebo pražských officech

A co ti můžeme nabídnout my?

  • Práci na zajímavém projektu, který inovuje realitní trh, pomáhá lidem lépe bydlet a pronajímat a navíc má v zádech silného investičního partnera MITON
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Příspěvek na benzín
  • Služební iPhone i notebook
  • Možnost 25 dnů volna, 2 sick days, placené volno v den narozenin
  • Firemní online kurzy angličtiny a budget na tvůj rozvoj a vzdělávání
  • Multisport kartičku, zvýhodněné bydlení, společné teambuildingy a spoustu dalších akcí
  • Tým super kolegů a velkou podporu nejen v průběhu tvého zaučení
  • Zázemí společnosti, která byla oceněná jako 3. nejrychleji rostoucí technologická firma ve střední Evropě v rámci prestižního žebříčku Deloitte Technology Fast 50


Tak co? Máš chuť se k nám přidat?

Pošli nám pár slov o sobě a životopis nebo odkaz na tvůj LinkedIn, díky kterému tě můžeme lépe poznat.

  • Pokud si padneme do noty, tak se ti v nejbližších dnech ozve Pavli z People & Organiztion týmu a pobaví se s tebou o vzájemných očekáváních.
  • Pokud se v očekáváních oboustranně potkáme, domluvíme ti osobní/online schůzku s Jirkou Krejčím, naším Head of Sales, kde budeš mít příležitost si o všem detailněji popovídat.
  • No a když všechno půjde jako po másle, bude tě čekat závěrečné setkání se správou.
  • Část výběrka jsme schopni řešit i na dálku, alespoň jedno z kol ale bude potřeba absolvovat osobně. Kanceláře máme v Brně a Praze, ale ve hře by mohlo být i případné setkání v okolí Budějovic - to bychom domlouvali operativně podle tvých a našich časových možností.

UlovDomov.cz s.r.o.