Náplň práce:


  • výkon kontrolních činností souvisejících se správou systémů technické ochrany pro klienta;
  • zpracovávání pravidelných reportů;
  • komunikace, spolupráce, rozvoj a upevňování vztahů s vybranými zákazníky;
  • výkon činností při mimořádných událostech s následkem omezení/přerušení provozu zabezpečovacích systémů;
  • koordinace činností související s instalací a obměnou zabezpečovacích systémů;
  • výkon poradenské a kontrolní činnosti v oblasti systémů technické ochrany;
  • řešení reklamací;
  • výkon práce v Jihočeském kraji.


Požadujeme:


  • středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání, nejlépe elektrotechnického nebo obdobného technického směru;
  • praxe v oboru slaboproudých zabezpečovacích systémů velkou výhodou;
  • uživatelská znalost MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook Express, MS PowerPoint), lepší znalost MS Excel – kontingenční tabulky a grafy výhodou;
  • řidičský průkaz skupiny “B”, aktivní řidič;
  • výborné organizační schopnosti, prezentační a komunikační dovednosti;
  • aktivita, iniciativa, flexibilita;
  • ochota a smysl ke spolupráci;
  • pečlivost a svědomitost;
  • odolnost vůči stresu;
  • bydliště v Jihočeském kraji, případně okolí.


Nabízíme:


  • stabilní zázemí největší poradenské společnosti v ČR v oblasti ochrany osob, majetku, informací a služeb bezpečnostního managementu;
  • odpovídající platové podmínky;
  • kariérní růst a další rozvoj ve společnosti;
  • notebook a mobilní telefon
  • firemní benefity.


Místo pracoviště:
Jihočeský kraj


Nástup:
de domluvy




F.S.C. BEZPEČNOSTNÍ PORADENSTVÍ, a.s.