Náplň práce:
- výkon kontrolních činností souvisejících se správou systémů technické ochrany pro klienta;
- zpracovávání pravidelných reportů;
- komunikace, spolupráce, rozvoj a upevňování vztahů s vybranými zákazníky;
- výkon činností při mimořádných událostech s následkem omezení/přerušení provozu zabezpečovacích systémů;
- koordinace činností související s instalací a obměnou zabezpečovacích systémů;
- výkon poradenské a kontrolní činnosti v oblasti systémů technické ochrany;
- řešení reklamací;
- výkon práce v Jihočeském kraji.
Požadujeme:
- středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání, nejlépe elektrotechnického nebo obdobného technického směru;
- praxe v oboru slaboproudých zabezpečovacích systémů velkou výhodou;
- uživatelská znalost MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook Express, MS PowerPoint), lepší znalost MS Excel – kontingenční tabulky a grafy výhodou;
- řidičský průkaz skupiny “B”, aktivní řidič;
- výborné organizační schopnosti, prezentační a komunikační dovednosti;
- aktivita, iniciativa, flexibilita;
- ochota a smysl ke spolupráci;
- pečlivost a svědomitost;
- odolnost vůči stresu;
- bydliště v Jihočeském kraji, případně okolí.
Nabízíme:
- stabilní zázemí největší poradenské společnosti v ČR v oblasti ochrany osob, majetku, informací a služeb bezpečnostního managementu;
- odpovídající platové podmínky;
- kariérní růst a další rozvoj ve společnosti;
- notebook a mobilní telefon
- firemní benefity.
Místo pracoviště:
Jihočeský kraj
Nástup:
de domluvy